Meil on siin kõik hästi, isegi toredasti, ainult blogida ei viitsi. Nagu juuresolevalt pildilt näha, siis ma parandan selle vea ja kaagutan natuke.

Hissand, minu poole pöörduti “Lugupeetud proua Jõuluga”. See pani mu vaimsele turjale hoobilt vähemalt 50 aastat otsa. No tõesti, mis proua ma teie arust olen?

Sotsametil on vist keskkonnasõbarlikud korduvkasutusega elektronid otsa saanud, et nad oma teateid keskkonnasõbralikes ümbrikes ja paberil saadavad.

Kui Mart ei käändu Mart-Marta, miks siis Swedbank käänab Margaret-Margareta?

Lisaks sellele, et nädala pärast juhtub midagi tõeliselt kummalist, panustan ma ise veidruste rubriiki sellega, et loen ungari kirjandust prantsuse keeles. Harjutada on vaja, aga “Kolmes musketäris” jäin juba esimese lause juures hätta.

Oleme Larsiga vastastikku teineteise saavutustele kadedad, ehkki kummagi looming on nii erinevast kategooriast, et ei anna võrrelda.

Ah jah, kes veel ei ole kursis, mu maailmal on uus naba.

