Kui juba lobaks läks, siis veel see suur, et mul on juba mõnda aega meeles mõlkunud üks jubedamalt õel mõte. Ma tahaks siia teha veel ühe blogilisti, mille pealkiri võiks olla näiteks The Most Boring Blogs Ever või koleblogid. Sinna kuuluksid nii sisutud kui ka õigekirjavigadest kubisevad blogid. Kui inimene juba võtab avalikku ruumi mingi sõnumiga täita, siis tehku seda vähemalt stiilselt (ärge tulge mulle ütlema, et hea keelekasutus ei ole stiilne).  Iga kord, kui ma jälle loen kuskilt kokku- ja lahkukirjutamise reeglite vastu eksijate sõnavärde või näen teksti, kus kirjavahemärkide peale ei ole ülearu võhma raisatud (või vastupidi, on igaks juhuks iga kolme sõna järele koma pandud ja ilmselt austusest kirjavahemärkide vastu igaühele tühikute abil oma ruum eraldatud), siis tahaks pead vastu seina peksta. Sõnade vales tähenduses kasutamisest ma ei hakka üldse rääkimagi. Kohutavalt halb keelekasutus on piisav, et sundida mind blogi lugemisest loobuma. Mis puutub sisusse, siis keda huvitab, kuidas keegi kuskil hängis ja siis tulid Krissu ja Tann ka sinna ja üldse päike paistis ja kuna rohkem midagi kirjutada pole, siis panen oma viimase Maximas-käigu ostunimekirja ka siia.  Haisvatest sopaloopijatest ärme ka hakkame jaurama, eks.

Aga ma ei tee seda listi, sest see poleks ilus ja mulle ei meeldi inimesi sihilikult solvata. Top 3 kohad on igatahes hõivatud. Olengi muidu ilge ülbik.

Vt ka kolebänd, kolekirjandus, kaunitar ja koletis.

