Katsetan kohiseva kõrva kiuste magamajäämiseks uusi meetodeid. Poleks arvanud, et ma jutusaate saatel unehõlma vajun. Aga tuleb õige saade valida. Henrik Relve Kuula rändajat on just sobiv, et rännata. Praeguseks olen käinud Iirimaal, Norras ja Rootsis. Ja Iirimaale tahaks nüüd lausa oma jalaga astuda. Relve jälgedes. Ta jutustab nii võluvalt, et võlubki ära. Teda kuulates sain ka aru, miks mulle Hollandis ei meeldinud ja Ungaris meeldib. Loodus muidugi. Loomulikult on siin ka osa metsi nöörsirgete puuridadega, aga põhimõtteliselt, kui mul linnast villand saab, võin metsa minna. Iirist veel nõndapalju, et nüüd saan juba Gy. vaimustusest aru ja tahaks ka keelt õppida.

Nädalavahetusel looduskalendri lehel hülgekaamerat vaadates-kuulates tekkis mul midagi igatsuse-taolist. Ja mõned inimesed ajavad ka närvi krussi, mida nüüd siis harutama tuleks hakata. Aga teine osa inimesi jälle teevad hingele head. Ku näiteks kostitas mind komplimendiga, et ta selle kolmetunnise pinksiturniiri jooksul üldse ei põdenud oma tegemata asjade pärast. Mina ka mitte, sest nendega on nii tore. A. muidugi lahkus täieliku võitjana jälle, kaotamata ainsatki matši. Pole viga, eks toob järgmine kord ka õlled.

Ükspäev jalutasin siin ja tabasin end äkki mõttelt, et niimoodi võiks ju täitsa vanaks elada. Põhjust selleks nagu polnud, vihma sadas ja vilu oli ka, aga lihtsalt see rahu ja enesegaolek keset suurt linna. Kuidagi ilus oli see hetk. Viimasel ajal olen kurja vaeva näinud, et ühele inimesele selgeks teha, et inimesi ei tohi omada. Siiani on mu püüdlused viljatud, ent olen oma õiguseotsimises leidnud mõttekaaslasi ja toetajaid. Ja K. lubas, et ma saan ka omale teise eesnime, mille nad mulle koos välja mõtlevad. Mul on ka sõnaõigus.

Täna läksin läbi Muuseumiaia M. juurde lõunale ja täpselt trepi keskel vaatasin üles tümpanoni poole. Üks ilus kohev lammas hõljus just üleval ja käsi laiutav muusa moodustas sellega kauni kompositsiooni. Ilus, noh! Ettevalmistused ka käivad juba 15. märtsi tähistamiseks. Sellel aastal on teemaks ühine kevad.

