600 grammi magamiskotti, üks ruutmeeter lebomatti, riidekraami, söögiriistad, rongilugemiseks raamat, pudipadi. Jalad on veel eilsest linnas traavimisest väsinud, aga kohe tuleb rattamatkale minna. Kis-Balatoni kanti. Viis päeva ratta seljas tundub esialgu hirmsa pingutusena, aga eks näis, kuidas ma toime tulen ja kas õnnestub näha seda kõrtsi, kus soovitati leti taga seisja käest küsida, kas tema nimi on Laci. Olen kangesti põnevil.

Eilse päevaga võib ka täitsa rahul olla. Budapesti ajaloo muuseumi näitus kuningas Mátyási kultusest oli üsna hea, seltskond lihtsalt parim, ja Eestist soojade tervitustega saabunud raamatud Tallinnfilmist paremad ja raskemad, kui ma arvata osanuks.

Linnas on Vormel-1 etapi tõttu korralik hullumaja, aga kodus tööd rabades ei tule õnneks väga pähegi kuskile välja minna, väiksed kultuurisüstid muidugi välja arvatud. Neid peab iga ilmaga olema. August kujuneb reisisemaks, kui ma esiagu plaanisin, nii et reiside vahel tuleb kõik asised asjad joonde ajada. Isegi ühe suurejoonelise suurkoristuse võtsin ette kaduneljapäeva puhul. Ise olen rahul.

