Must leib ja kohukesed esinevad oma endises headuses.

Kaubandusvõrgus on fännide rõõmuks taas saadaval mõrurüübe Unicum.

Ilm on täpselt selline nagu ma kartsin.

Tartu kesklinn läheb järjest koledamaks. Ma võin sedasi hakata tahtma isegi Tallinnas elada.

M. (mõlema) kokakunst on endiselt kõrgel tasemel.

Õhust õrnem võimalus, et ma saan tõlkida paari oma lemmikraamatut, erialast.

TÜ-s saab ka tuleval semestril läti keelt õppida, kuigi tegelikult ei ole mu tunniplaanis selle jaoks enam ruumi.

Mõned vastikud asjad ei ole mitte seda nägugi, et need muutuma hakkaksid. Jah, küürakat aitab ainult haud.

Uued juba saabunud või saabuvad lapsed. (Veel) mitte meie.

Minu inimesed on ikka minu:) Vt ka õhtused pannkoogid, pimesool, Horvaatia gäng, sülekassikesed, kohvitajad, katlakivi, kibe.

Rändraamatukogu on mööda ilma laiali, seekord ainult ühe riigi piires. See jääb nii ilmselt veel mõneks ajaks. Vt ka kinnisvarauuringud.

Viisaastakuplaan täitmisel. Võimalikud mõned modifikatsioonid.

Folk ei ole enam mägede taga.

Pole paha!

Updeit1: Ilmselgelt ei olnud ma täie mõistuse juures, kui ma avalikult kaalusin Tallinnas elamise võimalikkust. Eieieieiei. Ma võtan selle kohe tagasi.

Updeit2: Küsimused meie paariheitmise kohta on sujuvalt asendunud küsimusega, kas me ka paljunema (või oli see sigima) kavatseme hakata, tädikesed tunnevad huvi ka “peenikese pere” vastu, no on alles sõnavara. Surge uudishimust.

Updeit3: Pirtspersed, kes tõenäoliselt seda ei loe, võivad sellegipoolest endale ise Statoili stardikomlpekti osta ja seda sihipäraselt rakendada. Erikuradinõme on oma solvumist asjaosaliste selja taga välja valada ja oma sõprade solvamist võtan ka mina isikliku solvanguna.

Updeit4: Ma kavatsen vahele jätta kõik mõttetud suveläbud nagu õllesummer ja klassi kokkutulek. Ei olnud see kooliaeg nii tore midagi. Tõenäosus kohata säärastes paikades meeldivaid inimesi on…väga väike.

Ma lähen nüüd tutvuse poolest robotiklubi koosolekule.

