Pühapäevased ja esmaspäevased seltskonna- och kultuuriüritused lükkusid tervislikel põhjustel ja BKV streigi tõttu edasi. Pange tähele, lükkusid edasi, mitte ei jää ära. Ja Luis tuleb märtsis uuesti Pesti. Laupäeval sai heas (ja rahvusvahelises) seltskonnas õhtust süüa ning tutvuda kahtlaselt Ungari visla nägu, ent tõu poolest väidetavalt Aafrika koeraga. Oli täitsa nunnuke ja hästikasvatatud.

Statistika järgi näikse lugejaid justkui olevat, aga Muusat ei paista kuskilt. Ega muud üle jää, kui tuleb minna raamatukokku lugema. Muide, täna sain veel ühe ausa ülestunnistuse, et sõbrapäevaks kaarti pole mõtet oodata. Aga see-eest tuled sa mulle igakord meelde, kui ma Indigolapsi kuulan:) Ma tean, et sa oled:)

Aprillis on toimumas 22. rahvusvaheline unedeprivatsiooni programm, kus on absoluutselt garanteeritud massiliselt funi ja psühholooge. Ma kavatsen sinna minna. Ti, ma võtan selle veini kaasa. Ja Jutu lubas tulla (või esialgu vähemalt mõelda selle peale) kongressieelset nädalavahetust minuga veetma. Piinlik lugu, aga ma ei ole Vilniuses ega Leedus üldse käinud. Riiga sattusin ka viimati mingi kaks aastat tagasi, sedagi poolenisti tööasjus, üheks päevaks ja lennukiga:p Läti keeles oskasin siin umbes 3 sõna ja hoolimata eelmise aasta läti keele tundidest praegu võibolla tuleb viis ära, kui ma hoolega mõtlen. Aga ma juba vaatasin, et vähemalt sel aastal saab Tartus seda õppida, loodame, et järgmisel ka. Ühesõnaga siis et aprillis ootab ees EFPSA kongress, mille promovideo sündis nii. Surematu teos, ma ütlen.

Teate, elu on tore.

Moosinäost pirukas.

