Ka Hollandis saab teha korralikku eesti aastavahetust. Selleks tuleb valmistada kartulisalatit, välja otsida viimane päts leiba, verivorst ja pohlamoos, ehtida laud Eesti lipu ja Viru Valgega. Rahakotid ka lauale, nagu eestlaste kombed nõuavad, siis on alanud aastal pappi nagu putru. ETV aastavahetusprogramm loob illusiooni, nagu võiks uksest välja astudes Diesel mu pikali joosta. Boonusena saabus uus aasta siin kaks korda – esmalt Eesti aja järgi ja siis kohaliku (minu südames muidugi Ungari oma) järgi. Ja südaööl läks selliseks raginaks, millist ma olen vaid Püha Istváni päeval kogenud.
p1010031.jpg
Ümberringi oli taevas tulevärki nagu mõisaajal kratte. Kärsahaisust oli õhk paks. Ja nii 40 minutit järjest. Päris tüütu oli lõpuks. Loodetavasti toob uus aasta Hollandisse ka arengu.
Mul on koduigatsus – Ungarisse tahaks.
