Kuna eelmine nädalavahetus sai suuresti maha magatud, siis sellel nädalal oli jõudu ja jaksu rohkem. Sestap veetsin esmaspäeva õhtu Vanessaga kinos. Täitsa tore oli. Kirsiga järgnenud veinilonks oli ka omamoodi põnev ja a sellest ma räägin veel kaua legende. Igatahes lisandus meid-on-välja-visatud-nimekirja Claro, mis teataval põhjusel on muutunud uueks lemmikuks. Samas, oli ka põhjust tähistada, ühele projektile on elu sisse puhutud. Teisipäev sai veedetud sisutihedalt. Kohvik ja tee, kohvik ja Kadri, kohvik ja kino. Pean ütlema, et seekordne film oli täitsa veidralt hea. Ikkagi ungarlase lavastatud, mis siis, et ameeriklastega. Vaadake ka. Kesknädala õhtu möödus väikese hirmuvärina all. Nimelt oli vaja järjekordselt sisustada kaasmaalase aega, kes juhtumisi oli Bp-sse sattunud. Minu jaoks oli vähemalt see kasulik tutvus, ehk tuleb sellest veel tööalaselt abi. Hirmuvärinate põhjustamisega sai hakkama üks meie kaunitest frivoolitaridest, kes lihtsalt põrandale prantsatas. Välja lõi mu noorsootöötaja veri, kuid kuna tol õhtul ei olnud erilist tuju olla kasvataja, kadusime Kirsiga kähku. Neljapäev hõlmas endas selle nädala suursündmust: tatraputru. Jah, me tõesti leidsime seda ja nautisime. Ma pole elus nii head tartaputru söönud! :) Ja reede õhtu möödus jälle veiniklaasi taga hungaroloogide rasket elu arutades, naerdes ja naljatades, tantsides. Plaanist vältida Szimplat ei saanud asja, aga ma olen äärmiselt rahul endaga, leti ääres küsisin ma vett :) Mingit soomlannat rõõmustasin Marianne kommiga, Pieroga panime paika millegipärast pulmakuupäeva (see oli 19 minutit tagasi, ma jäin hiljaks!!) ning teel koju arutas meie ees kõndiv seltskond, et tea, mis keelt nad ka räägivad. Vastust nad muidugi kuulsid kohe. Eriti veider, et eesti keele peale röögatas üks noormees: Frank ja Wendy! Noh, on jah Eesti oma, ma tean küll :) Aga vähemalt on sel filmil üks ungarlasest austaja olemas, hästi tehtud. Film ise jõudis kuu aega tagasi Ungari kinolevisse, esimene film peale Viimset reliikviat üldse, mida siinmail kinolevitatakse.

