Kuna Hannele on millegi pärast veendunud, et on olemas seitse asja, mida tema (ja seega ka teised) minust ei tea, siis ta nõuab nende avalikustamist. Paneb ennastki mõtlema.

1. Eilne hullumeelsuse hoog – ma ostsin omale Karupoeg Puhhi pildiga maika :) Ja on tulnud arvamus, et peaks veel paar tükki ostma. Igaks nädalapäevaks uus. Ning öiseks tuduralliks. Kunagi lähevad nad raamituna lastetuppa seinale koos nende 30 Puhhi-kaardiga, mis kuidagi minu juurde eksisid eelmisel aastal (A)

2. Talv Budapestis on mõnikord külm ning teinekord on mul kooohutav uni. Sellistel puhkudel on abiks kallis L., kes vorbib valmis mu mängukohvi, kallab selle keraamilisse kruusi ja surub selle mulle pihku. Et siis pidulikult uks avada ja minuga hiina toidu järele minna. Minu meelest on täitsa mõnus aurava kohvitassiga üle Moricz Zsigmond körteri jalutada ja vaadata kadedate pilkudega kohalikke.

3. Budapestis ootab mind Reeda korteris laua peal viisaastakuplaan, mis näeb ette -paljut. Näiteks veel hispaania, itaalia, prantsuse ja rumeenia keele õppimist, reisimist, õppimist Tartus, Budapestis ja Tallinnas. Ning suurim neist plaanidest hõlmab meie vaprat Bp-d armastavat seltskonda, mis täpsemalt, olgu edasi saladus.

4. Mulle hakkab öine ujumine järjest rohkem meeldima ning ma kavatsen tükikese merd purgis kaasa võtta.

5. Mõnikord ma võin väga tigedaks minna ja siis ma loobin pudelitega. Või mädaõuntega, nagu näiteks kunagi ammu naabripoissi. Aga siis ma polnud üldse tige, ta oli lihtsalt äpu ja meie, tüdrukud, olime lihtsalt jõupositsioonil Margery vanaisa garaaži katusel :D

6. Kunagi käisin mudilaskooris ja isegi laulupeol, aga õpetaja tekitas mulle ja sõbrantsile hingelise trauma paludes meil vaiksemalt laulda. Pärast seda me enam katsetanud pole, küll aga oleme valssi vihtunud jaanitulel. Ja sellepärast, ma arvan, ongi mu ümber aina inimesed, kes laulda oskavad :P Ja ometi kutsus naabritädi meid oma laululindudeks.

7. On traumasid. Murtud randmeluu, põlenud käelaba (katsu veel pliidil, milline auk on soe), autod/koolibussid lumega kraavis, tiiki sõitnud autost elusalt pääsemine (enam ma vastu ei rabele), külje peale tulnud mats ja põrutus, mõned faktid lapsepõlvest, mida teavad vaid üksikud. Ühesõnaga, kerge ei ole meil kellelgi. Seega, jõudu ja vastupidavust!

