Lets face it, me oleme siin ikka andekad küll. Baaris õiguse nõudmisega tuleme suurepäraselt toime, eriti kui meid teenindab mingi jobu, kes arvab, et kliente võib vabalt silitada ja tellimust võttes teiste laudadega anekdoote rääkida. Jah, palun korrata. Hull number üks.
Enne eksameid tuleb ikka ju tantsimas käia. Noh, nagu see kedagi üllataks. Aga imekombel olen nii tubliks hakanud, et HeHe lahkumispidu kujunes ainult kartulisalati söömiseks. Mulle :) Ja enne keskööd sain isegi koju. Edusammud.
Peale viimast eksamit, mis tõendab, et ma olen superproff ungari keeles, hakkas kuumus mulle ka mõjuma. Nimelt teatas I. kavala naeratusega, et me nüüd lähme sumo EM-i vaatama. Selgus, et tema ei olnudki hulluks läinud ja selline asi Bp-s tõesti toimus. Ikka, muidugi lähme. Vot siin teile hull number kaks. Spordiareeni juures ekseldes hakkasin ühel hetkel üles-alla hüppama nagu Tiger. Näidake mulle kedagi, kes rõõmustaks kodumaise numbrimärgiga bussi nähes :) Igatahes said nad kirja. Maalimise käigus lähenesid kaks naist, kelle käest otsustasime küsida spordiareeni asukohta. I. päris inglise keeles, kuulasin veidi ja ütlesin, et rääkige parem eesti keeles, saab kiiremini ja selgemalt. Nende abiga marssisime võistlustele sisse ja teesklesime osa delegatsioonist. Ja oh rõõmu, eestlasedki osalesid. Esimesele poisile pani vastane patsu pähe ja poiss oligi selili. Tüdruk pidas veidi kauem vastu. Aga vene hümni ma enam kuulda ei taha, neli korda on piisav. Seekord ma lippu ära virutada ei üritanud.
Hiljem oli naer ja nali Szimplas ning nutt ja hala Szimplas. Pool BBI-d tuli sinna hüvasti jätma ja nukrutsema. Jah, tõesti, veidi kurb on.
Aga kõige parem on spaas peale eksameid. Olemine on mõnus ja laisk ja kerge. On saunad, peaaegu pärissaunad, kuum ja külm vesi ning palju päikest ja inimesi. Aga viimased on ebaolulised, kui nad just minuga ei ole. Tegime I-ga suurepärase laisklemispäeva. Viis tundi ja viiskümmend kuus sekundit. Tehke järgi. Koju jõudes jäin olin suuteline suhtlema aint inglise keeles, sest ilmselgelt meeldis mu ungari keelele spaas nii väga, et ta otsustas järgmise hommikuni sinna jääda. Ei ole paremat nädalavahe veel siiani olnud. Väga.

Nüüd võib vist juba päevi lugema hakata?

