Hip-hip-hurraa, meie kollektiivi keskmine haridustase just tõusis. Lars on nüüd meie hulgast kõige kõrgemini haritud. Kallis Lars, me oleme üdini uhked sinu üle! Isegi kui kõik koguaeg teadsid, et sa lihtsalt lähed ja teed selle nagunii ära.
Pean tunnistama, et mul läks ka kohe hammas verele ja ambitsoonid tõusid taevani. Räägi veel siin psühholoogidega, nad hakkavad kohe vaimustusest plaksutama ja leiavad veel potentsiaalse juhendaja ka. Nõks on selles, et tuleb võtta selline teema, mis eeldabki mööda maailma ringitrallimist. Metsa, sedasi ma ju teengi selle ära.

See pidi tegelt algul tulema esimesena, aga Larsi pihta saadetud kiidusõnad ei saa ju ometi kuskilt sissekande viiendalt realt alata. Sõnaga, ma arvan, et meil on ilgelt lahe bloog. Noh keegi peab ju selle välja ütlema ja mul ei ole küll enam midagi kaotada, tõesõna. Siit astub ikka üksjagu rahvast läbi ja ma tahan selle põhiliselt panna me osava sõnaseadmise ja seiklusrikka Budapesti arvele. No okei, kreeka keel ja Tõnu Kaljuste on meil siin ka popid tegelased, torusiile meil siiski ei esine.

Mulle nii meeldib, kui mu sõbrad reisivad mööda ilma ringi ja saadavad mulle ilusate vaadetega postkaarte. Isegi kui need jõuavad kuu aega pärast postipanemist kohale. See soojus ei kao:)

Ja siis ma ei saa kuidagi jätta nördimust avaldamata selle üle, kuidas üks bloog viitab sztarfm-ile kui Helinale Budapestis. Tähendab, andke andeks, mis mõttes? Kes siis meie Larsiga oleme? Ei ole Helina teised minad, me oleme päriselt ka olemas. Täiesti ise. Jah.

