Liiga palju sündmusi ja liiga vähe internetti. On vaja koolis käia, tööd teha ja elada. Aeg on liiga lühike.

Puhul ärkasin ja olin masendunud. Eelmine kord olin samuti siin, kondasin sombuses linnas ringi ja käisin ungarlaste psühhoüritusel. Ka siis ei meeldinud mulle üksi ärgata. Pikapeale asi paranes armsate kõned ja sõnumite abil.

Tegin natuke parasjagu käsilolevat tööd, siis sai H-l kool läbi ja me saime mäkke minna. Lars tegi kõva trenni meile, kogu nädala eest ette ja taha. Sain struudlit, kingitusi ja piiramatus koguses värsket õhku. Linnukesed laulsivad ning paiseleht õitses. Väga äge päev sai, ainult kaarte oleks võinud oluliselt rohkem olla.

K. tegi mulle ükspäev komplimendi, et ma näen alati nii hea välja. Ma pidin end välja vabandama sellega, et suurem osa riideid on parasjagu pesus. Mis oli täiesti tõsi.

Homme paneme toime pühaduseteotuse.  Pikk nädalavahetus ikkagi.

