Kodanikukohus on täidetud. Ma olen teinud kõik, et masendav seltskond võimule ei saaks, ning õnneks ei tea ma ühtegi inimest, kes tahaks neid toetada.

Minu veri on ungarlastele liiga hea, ergo nad ei saa tilkagi. Harja ajas ikka korralikult punaseks. Metsa, ma olen Eestis vähemalt 5 aastat doonor olnud, mingit krdi kaarti ei ole ja neile ei sobi. Mingi nõme arstionu ka mölises, et istun vale tooli peal. Pange ennast põlema!

Õnneks ma lugesin just raamatut ja ilmselt olen kultuuriga kohanemisel läbinud mesinädalad ja eksinu perioodi (vms), nüüd olen seal, kus tigetsetakse, sest kõik on teistmoodi. Siiski on ungari keel ja maa endiselt jumalik. Aga see asjade korraldus on ikka veel sovjetiajast ja ungaralasi ei paista see häirivat. Internetiühendus kuulub ju ometi elementaarsete inimõiguste hulka? Rääkimata sinna juurde kuuluvatest toimingutest. Järjekorras seismata. Janiiedasi janiiedasi.

Eilseid pannkooke ei söönud me siiski asjata, Kriszta vanaema tehtud aprikoosimoos oli lihtsalt jumalik ja ühtlasi eilse päeva parim osa. Oootused olid taaskord liiga ülesupitatud ja edevad mehed mulle lihtsalt ei meeldi.

*See on nüüd mu uus lemmiksõna. Ungaris kulub marjaks ära.

