Ma blokeerisin kogemata oma netipanga kontod ära. Just, mitmuses. Nii Eesti kui Ungari oma. Ungari oma avatakse jälle 24H pärast ja ma saan veel mõningaid numbrikombinatsioone katsetada. Peale selle on mitme kilomeetri raadiuses peaaegu igal sammul kontor. Eesti oma on the tricky one. Uus paroolikaart saadetakse kulleriga kohale. 500 eegu eest. Sinna kogu mu raskelt teenitud raha lähebki. ¤¤^^””’ˇˇˇˇˇ¤¤¤¤¤###???!!!!!!}[

Olge siis ühtlasi hoiatatud, et Hansapangas võib parooliga 5 korda järjest eksida. Vanasti oli mu meelest 3. Ja olge rõemsad, et saate isiklikult panka minna, kui üle 5 läheb. ##¤&~~~^

Ilmselge üleväsimuse märk ja vererõhu täieliku puudumise tagajärg.

*Räme ja tõlkimatu serbohorvaadikeelne sõim

UPDATE: Pangal on tõhus klienditeenindus ja lõppkokkuvõttes on siiski odavam kuulata (Eesti numbrilt helistades) 3 minutit järjest suhteliselt jubedat ootemuusikat. Asja kordaajamine võttis poole vähem, kui ootamine. A noh, siis ma olen vähemalt miinimumkuuarve ulatuses raha ära kulutanud ja ei maksa EMTile niisama. Pangaarve oli täitsa olemas. Jaa.

