Meie iganädalane huumorinurk, mida seekord täiendavad Leelo ja Ülle.

L: Ma ei saa midagi aru.

Ü: Loe rea kaupa, ma ütlen sulle!

L: Me ei ole Sonja juures ju kella kolmeni.

Ü: Sonja juurest lähme otse magama, suhteliselt ontlikult. Kala on tunnistajaks.

Liuvälja lähedalt leitud eseme kohta:

Ü: Nagu Tuhkatriinu, kes kinga unustab, aint et tema unustas soki.

Tool, mu lemmiktool sõprade pool. Kirjutasin kriitikat. Vaikus. Ja siis järsku naer. Leelo vaatas Sõpru ja irvitas omaette. Vehkis kätega ja pühkis pisaraid. Ning üritas toolist mitte välja veereda. Nagu naerupall. Mina ei kuulnud midagi. Peale naabrionu haigutamise. Ja seda tean ma ka, mis parasjagu telekast tuleb. Ainult küsige.

Triinu hooaeg on ametlikult alanud. Nüüd ei vea enam mingi väevõimuga mind nendest poes mööda. MUST HAVE. Kui unes lund näha, siis mida see tähendab? Tuba on jääkülm või et igatsen lumesõda ja kelgurallit? Samas, milleks lumi, kui mul on triinud.

Masendus kipub ka kallale. Ei ole seda ungari keelt, millega kõik referaadid ja eksamid kirjutatud saaks. Kohe grammigi ei ole.

Ning pikkujouluhooaeg on ka Bp-s alanud. Jõululaadale olid isegi Rovaniemi päkapikud kohale saabunud. Aga minu sussid seisavad endiselt tühjalt akna peal.

Et ei tekiks valearusaama, et nädalavahetusteks võtame sissekirjutuse klubidesse/pubidesse, siis seekord näiteks käisime kinos. Lepatriinude jõule vaatamas.

 

