Koolivaheaeg* algas paljutõotavalt vahvliküpsetamise ja prošeki joomisega. Toimus konkurss, kes saab ööseks minu juurde jääda. Võitis Helina, kes ainsana osales trikoovoorus. Samuti selgus, et kui Tartu vaim Budapestis käib, siis peatub ta minu pool, aga astub vahel ka Sonja ja Outi poolt läbi.

Ei maksa nüüd arvata, et ma siin nõrkemiseni puhkan. Väga tegus aeg on olnud. Töö, boogie-woogie, lõputöö slaidid (lubasin Aavole rumala peaga, et koolivaheajal teen ära), muuseumid (ettekande jaoks), läti keel, külalised ja külaskäigud. Pesumasina paranduse ja interneti pean ka veel otsima, siis on see vaba nädal asja ette läinud.

Täna on lisaks koolivaheajale ka kõigi pühakute päev, mis otse loomulikult tähendab, et kõik kohad on kinni ja tööle ei pea minema ega midagi. Paras aeg oleks hõivata permanentne lebamiskoht kuskil fürdös (see spa ja ujula moodi asi), siia paar päeva tagasi saabunud pakast ainult kuumast veest piielda ja enne kevadet mitte välja tulla. Brr, külm on!

Muideks, kogu selle šokolaadi sõi Helina üksinda ära. Ja ta tahab suitsupõtra. Ja mina ootan juba mitu päeva pikkade silmadega, et Toomas jõuaks leiva ja verivorstiga Eestist kohale. Ma igaks juhuks ütlesin oma vanematele, et jah, siin on muidu süüa küll, ja ei, ma ei nälgi. Aga õudselt tahaks leiba. Kas nad ikka taipasid, et ma ei rääkinud peenleivast?

Blogi eakamad lugejad ehk mäletavad veel sellist filmiklassika pärli nagu Kapten Tenkeš. Nad on selle nüüd DVD peal välja andnud. See mustvalge vilm oma superalgeliste võitlusstseenidega on ikka täielik retro. Seda sai vaadatud Sonja ja Outi pool pullade küpsetamise kõrvale. Pulla tuleb öelda hästi kange l-ga ja see on pärmitaignast kaneeli- või moosirull, selline nagu vanaema tavaliselt teeb. Ma arvan, et ma võtan Outi endale vanaemaks nüüd, see tuli tal väga hästi välja.

Tänase sissekande rosin on ööhämaruses vahetatud mõtted:

Santeri:  aga ma ei hakka Sonja juures koristama
Sonja: mina ka mitte

*on juba tükk aega peal, aga kõik mu sissekanded on väikese dileiga, sest siis kui mul midagi öelda on, pole tavaliselt internetti käepärast.

