Kroaatia rongis selgus, et soomlased ei oska kududa. Niisiis otsustasime me luua rahvusvahelise padjaklubi, kus:

  1. need, kes oskavad, õpetavad soomlasi (ja eestlast!) kuduma. Need, kes oskavad, olen tegelikult ainult mina. (Kas keegi tahaks mulle külla tulla ja mõned paarid vardaid ning lõnga tuua?)
  2. võtame mahlapakid taaskasutusse (vt ka Sonja, minu uus kaarditasku, armas väike vidinas).
  3. teeme rahvusvärvides käepaelu, sest etteoodatult selgus, et kodus eemal olles tabab inimesi patriootlikkusepuhang. Rahvused, kelle värvides käepaelad tulevad, on eesti, ungari ja soome. Tegelt mul oli Eesti lipp ka alguses, aga selle ma kinkisin Andrasile ja lippu oleks raske endale külge riputada.
  4. räägime segamini eesti, ungari ja soome keeles, varsti võibolla ka läti. Viimasel nädalavahetusel kasvas mu soome keele oskus poole võrra. Nüüd ma oskan veel öelda jos syö arsenikkia, kuolee.
  5. kas ma pean ütlema, et vein ka käib asja juurde? Ei, ei, ma arvan, me joome ainult teed. Piparmündi. Eesti oma.
  6. vaatame Eesti filmiklassikat
  7. vabakava, kujuneb asja tegemise käigus.

Koolivaheajal saab vast algust teha. Ja nüüd kinno, iiri filmi päevad. Täna http://www.imdb.com/title/tt0264499/

Järgmisel nädalal Belgia filmid. Saate nüüd aru, miks Bp on maailma kõige šefim linn?
L.

PS: roosa taust oli siin ikka täitsa jube.

PPS Millegipärast ei õnnestu teisel kasutajal sissekandeid teha, nii et me kirjutame mõlemad minu nime alt. Aga küll te aru saate, kesse kirjutab, wink wink.

UPDATE 1: Tinistasin natuke ja nüüd kirjutab iga nägu oma nimega.

UPDATE 2: Kluppi värvatud veel eestlasi ja vähemalt 1 ungarlane. Reedel vist hakkame kogunema.

